Bedankt, voor je bezoek aan mijn website, leuk om je hier te ontmoeten.

Misschien ben je hier, voor zover dit bestaat, bij toeval gekomen, misschien ook heel bewust omdat je geïnteresseerd bent in het doel van deze site, wie ik ben en wat me bezig houd. Hoe het ook zij, ik hoop dat je op deze webpagina vindt wat je zoekt en mocht je nog vragen, opmerkingen of positieve kritiek hebben, neem dan gerust contact met me op.

Eerst iets over mijzelf. Mijn roepnaam is Misaël en spreek je uit als "mi-sa-el". Deze naam komt uit de Bijbel en vind je terug in het Bijbelboek "Daniël" . Mijn naam betekent: "Wie is als God !" met een uitroepteken. Ik ben getrouwd met Wilma en samen hebben we 4 kinderen en 9 kleinkinderen. We wonen in het dorpje Leuth, aan de rivier de Waal bij Nijmegen

Ik ben geboren als tweede zoon, in een gelovig arbeidersgezin met 11 kinderen. Ik gaf mijn hart aan Jezus op een evangelisch kinderkamp toen ik ongeveer 12 jaar oud was, ruim 50 jaar geleden. Op 5 juni 1983 heb ik me laten dopen door onderdompeling, ik was toen 24 jaar. Ik heb ontdekt dat Christen zijn, in de eerste plaats niet het naleven van allerlei regels en geboden is of het bezoeken van een kerk, maar het hebben van een levende relatie met God zelf, wat mogelijk gemaakt is door Jezus, die door te sterven aan een kruis heeft afgerekend met het probleem van de zonde. Ik leer nog steeds iedere dag terwijl ik bouw aan de relatie met Hem. Ik ervaar dagelijks Zijn leiding in mijn leven en weet: Hij hoort mijn gebeden want Hij antwoord als ik roep, Hij zorgt voor mij ! Ik hoop en bid, dat mijn site mag bijdragen aan jouw levensvreugde en tot zegen zal zijn voor jouw leven !

Hoofdmenu